Body & Fit

actief

Over ons

Al sinds 1995 zijn wij werkzaam op het gebied van sportvoeding, voedingssupplementen en dieetproducten. Gedurende deze tijd hebben wij niet alleen een schat aan ervaring opgebouwd, maar ook één van de grootste assortimenten, met alleen topproducten waar wij voor honderd procent achter staan. Dankzij ons distributiecentrum in Heerenveen kunnen wij jou als klant van Body & Fit nu en in de toekomst nog beter van dienst zijn, door nog snellere levering uit voorraad van originele producten met altijd een goede houdbaarheidsdatum. Dankzij onze gezamenlijke inkopen kunnen wij jou altijd een zeer lage prijs garanderen. Body & Fit staat voor: -Altijd het grootste assortiment tegen de laagste prijs -Meer dan 300 topmerken met ruim 4.000 verschillende producten sportvoeding en dieetproducten -Levering uit eigen voorraad met altijd een goede houdbaarheid -Betrouwbaarheid door jarenlange ervaring -Gecertificeerde producten, onder andere met het SKAL certificaat onder nummer NL-BIO-01/ skal 103114

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
7 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 4 consument(en) de klachtenafhandeling van Body & Fit gemiddeld met een 4,8
happy content sad angry
1 1 0 2

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Body & Fit?