Opgelost door Body & Fit: Het kadootje 'bidon' dat ik zou krijgen, werd niet meegeleverd.

Martijn

Ik vinkte een bidon aan als cadeautje bij mijn bestelling. Maar toen ik uiteindelijk betaalde en het productoverzicht zag, ontbrak de bidon. Ook bij de levering zat geen bidon. Via jullie klantenservice is mij direct alsnog een blauwe 700ml Body & Fit Bidon toegezegd, die vandaag wordt nagestuurd. Ik wacht de PostNL-meneer nog even af, maar dit lijkt een erg nette oplossing.
Overigens was de verklaring dat het vinkje van het kadootje bij wat heen en terug gaan tijdens het bestelproces zichzelf uitzet. Dat lijkt me erg onhandig - niet alleen voor mij nu - en daarom voor verbetering vatbaar. :)

Nalevering bidon. Als het goed is ontvang ik die alsnog vandaag.

Body & Fit
    Beste,

Bedankt voor de review.

Het geselecteerde cadeautje verdwijnt inderdaad weer zodra je verandert van pagina. Dit is zoals je zelf al aankaart niet erg handig, voor zowel de klant als ons, dus we werken eraan om dit te veranderen. Tot die tijd sturen we de gemiste cadeautjes uiteraard graag toe, zoals mijn collega Johan gedaan heeft voor jou. Je mag de bidon vandaag verwachten tussen ongeveer 13:15 uur en 16:00 uur.

Veel plezier van je bestelling toegewenst!

Bart
    Prima opgelost. Merci!

Martijn

Ook een klacht indienen over Body & Fit?