Klacht Body & Fit: Misleidende grondstoffen in bodyenfit producten

FitGroningen

Ik bestel al 1.5 jaar Ripped Pre Workout
Recent zit daar ineens peper in duidelijk zichtbaar door de rode stukjes in de pre workout.
Bij indienen van een klachten weigeren ze het product terug te nemen en krijg je een arrogant toontje van de klant support medewerker.
Ik had al meer door dat er steeds meer rommel in de pre workout zat, dit zie je door witte stukjes in je pre en de steeds andere smaak bij hetzelfde product en smaak orange.

Vergoeding van de door mij gekochte producten en een onderzoek naar de inhoud van de pre workout door een externe partij.

Body & Fit
    Bedankt voor het schrijven van je review.

Een Ripped pre-workout is inderdaad een pre-workout met daarin chili poeder, cayenne extract en andere stimulerende ingrediënten. Deze formule staat al lange tijd, echter kan ik zeer goed begrijpen dat een product als deze erg heftig werkt.

De witte stukjes zijn te verklaren door hard geworden creatine, wat altijd gebeurt bij pre-workouts. Creatine lost langzamer op en is daardoor ook langer zichtbaar, in vergelijking met andere bestandsdelen.

Een dergelijk product wat geopend is, gaat normaliter niet retour. Dit omdat dit conform de voorwaarden niet mogelijk is.

Gezien je al lange tijd bij ons bestelt en wij graag zien dat je nog lange tijd trouw bij ons de producten bestelt, willen we je hierin ditmaal tegemoet komen.

Ik heb je inmiddels een privébericht gestuurd met een passende oplossing.

Marcel

Ook een klacht indienen over Body & Fit?