Klacht Body2Face: Misleid door afbeelding!

eefje

Mijn dochter heeft een harsverwarmer besteld en kreeg een heel ander apparaat dan op het plaatje stond. Over en weer gemaild, ze waren van leverancier veranderd en hadden nog geen tijd gehad om de afbeelding te veranderen. (oude afbeelding stond er 1,5 maand geleden op en nu nog steeds, raar verhaal dus) Mijn dochter mocht het apparaat terug sturen op eigen kosten! Wel werd bij wijze van uitzondering het geld terug gestort. Normaal mag je voor hetzelfde bedrag iets anders uitzoeken in de webshop. Mijn dochter ging akkoord en heeft bij het aanbieden van het pakje bij PostNL netjes €6,95 betaald voor de retourzending. Een paar dagen later stond het bedrag op haar rekening maar het was €8,41 minder. Weer gemaild, ja dat waren de verzendkosten plus 21% BTW. Daar was ze mee akkoord gegaan. Mijn dochter gaf aan de retourkosten al te hebben betaald en dat ze niet van plan was om ze 2x te betalen. Toen begonnen ze te zeuren dat ze het pakje pas op de 8e dag binnen hadden ipv op de 7e. Ze hebben het zelf 3 september verstuurd, dat stond met grote letters op hun website dat de 3e de bestellingen de deur uit gingen. De 4e werd het bezorgd en de 7e ging het retour. Gelul dus! En ja ze was akkoord gegaan met het feit dat de retourkosten voor eigen rekening waren, maar niet 2x!!!

Graag de €8,41 terug storten.

Wij vinden dat Body2Face hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Body2Face?