Klacht Bodyfashion Born: Reden weigering geretourneerd artikel is onwaar

Tess88

Ik heb een strapless beha besteld bij Bodyfashion Lingerie Born. Deze heb ik volgens hun geldende algemene voorwaarden gepast en geretourneerd. Helaas wordt deze retour geweigerd omdat deze zichtbaar gedragen zou zijn. Dit is niet waar, ik heb deze uitsluitend gepast. Het klopt dat deze beha siliconenstrips bevat, welke wat dof worden na in aanraking te zijn geweest met de huid. Echter zijn dit geen plakstrips, welke na aanraking met de huid onherstelbaar beschadigd zouden zijn. Ik heb de beha met doffe siliconenstrips namelijk retour gehad, heb deze afgenomen met een doekje en de dofheid is volkomen verdwenen. De beha is weer compleet in originele staat, maar Bodyfashion weigert deze retour te nemen. Dit vind ik vervelend, aangezien ik het passen en retourneren netjes volgens hun geldende voorwaarden heb gedaan en nu beschuldigd wordt van iets wat ik niet heb gedaan. Ik heb de beha niet gedragen, want hij past niet goed, en ik zou hem alsnog graag retourneren.

Ik zou de beha graag alsnog retourneren, mijn aankoopbedrag en extra verzendkosten voor retour vergoed krijgen.

Wij vinden dat Bodyfashion Born hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!