Klacht boedelbak: verhuur ondeugdelijke boedelbak

Klachtnummer
# 110131
Gebruiker
arend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefonisch een boedelbak gereserveerd bij avia tankstation in Pijnacker.
bij aankomst werd meegedeeld dat het voorwieltje schuin naast de as hing en derhalve was dit derde wieltje niet te gebruiken.
Hier bezwaar tegen gemaakt bij de pomp. Reactie was dat zij er niets aan konden doen. Zij waren slechts tussenpersoon. Vertegenwoordiger van Boedelbak was telefonisch niet te bereiken.
Er was geen alternatief dus toch de aanhanger maar vastgemaakt in de hoop dat deze niet losgekoppeld hoefde te worden. Dit bleek helaas wel nodig. Met veel ellende en overlast hebben we er gebruik van kunnen maken.
Via de site van het bedrijf protest aan getekend. Nooit meer iets gehoord

De oplossing

Het is onjuist iemand voor een niet goed functionerende aanhanger het volle pond te laten betalen. Wij hadden een afspraak voor het ophalen van goederen op een bepaalde tijd. Konden dus niet elders er een huren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat boedelbak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over boedelbak?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen