Klacht Boehringer-Ingelheim: Ophangen tijdens gesprek klantenservice

Klachtnummer
# 162123
Gebruiker
Eliza
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze bevriezen je rekening zonder je daarvan op de hoogte te stellen
De brief versturen ze pas nadat ze al beslag hebben gelegd op de rekening
Door een fout van een extern bedrijf die zij echter gelijk hebben recht gezet doet de ing 11 werk dagen over om te verwerken en dan Heb je dus 2 weken geen toegang tot je eigen rekening
Vervolgens geven ze je los van elkaar verschillende informatie
En als klap op de vuurpijl hangt de klantenservice midden in het gesprek de telefoon op omdat??!! Ze geen vragen kunnen beantwoorden!!

Wat een verschrikkelikke service!

De oplossing

Opheffing van beslaglegging en informatie verschaffen van procedure
Fatsoenlijke mensen bij de klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boehringer-Ingelheim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties