Opgelost door Boeken.com: Ik hoor niets van bedenk.com over de levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 372700
Gebruiker
j oosterhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 weken geleden (op 31 mei 2019) een luisterboek/MP3 van Harry Potter gekocht via boeken.com op rekening NL48DEUT0319887774.
Ik heb een aantal mails gestuurd naar info@boeken.com en administratie@boeken.com en nog geen mail terug gekregen (ook niet dat de mail ontvangen is en behandeld zal worden).
Nu zie ik op de site van boeken.com een ander nummer:
KvK: 27372179
BTW: NL 822050626 B01
Bankrekening: NL69RABO0113349521

Ben ik opgelicht?

Mijn ordernummer: 277063349 bij het afschrift
Ordernummer in de factuur die ik kreeg van boeken.com: 43307


Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Met vriendelijke groeten,
Jouk Oosterhof


De oplossing

Contact opnemen met mij en aangeven wanneer ik het luisterboek kan ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Boeken.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De klant is zeker niet opgelicht. Het door klant aangeschafte 'luisterboek' betreft een MP3 (zoals ook hier boven vermeld) en dus een luisterboek dat direct gedownload kan worden. Direct na de order heeft de klant een bericht via email ontvangen met de desbetreffende download link. Helaas is er iets mis gegaan in de respons op de vraag van de klant waarom het product niet was geleverd. Gisteren (voor ontvangst melding via deze website) is er een bericht naar de klant gegaan waarbij we hebben uitgelegd hoe het zit en dat het aangeschafte artikel keurig na betaling via de mail aan haar is geleverd.

    Hartelijke groet,
    Team Boeken.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j oosterhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een downloadlink gekregen die ik inmiddels heb gevonden. Mijn fout. Ze hadden iets eerder kunnen reageren op mijn mail.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Boeken.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen