Klacht Boekencadeau: De geldigheid van mijn cadeaukaart is niet aangegeven

Klachtnummer
# 263629
Gebruiker
B. Tuinstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cadeaukaart gekregen op 11 maart 2016. Op de kaart en het mapje staat geen geldigheidsdatum. Toen ik hem onlangs wilde besteden bleek dat er een geldigheid op zit van een jaar. Dit is alleen op de website terug te vinden.

De oplossing

Ik zou graag zien dat mijn kaart gecompenseerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boekencadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boekencadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen