Opgelost door Boekenpoef.eu: Niet geleverd produkt dat wel betaald is

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 279370
Gebruiker
s erbas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling op 19 okt geplaatst en via ideal betaald. Tot op heden niet geleverd. Ze reageren niet op contact via de website of op mails. Telefonisch ook niet bereikbaar. Ik heb 32,95 betaald voor iets dat niet geleverd wordt.

De oplossing

Mijn betaling van 32.95 direct terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boekenpoef.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    s erbas
    Datum
    Na aanleiding van de geplaatste klacht op deze site heeft de verkoper contact gezocht. Na een aantal telefoontjes en appjes van de verkoper uit, heeft de verkoper het geld overgemaakt.
    Het was voor mij geen prettige ervaring zoals het ging, maar het is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
s erbas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verkoper heeft het geld overgemaakt
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Boekenpoef.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen