Klacht Boekenvoordeel.nl: DVD Jungle book

Anoniem

Heb gister DVD van Junglebook gekocht zit geen DVD's in heb nog gevraagd of er 2 inzaten,
was een nieuw meisje die zei ja, ik woon in Den Helder zou graag de DVD's alsnog krijgen .
desnoods per post mijn adres mevr Neyman Jacob beenstraat 36 1782 VD Den Helder
telef:0223 617549 BVB vriendelijk dank.

graag de 2 DVDs opsturen.

Boekenvoordeel.nl
    Beste J.M.H. Neyman,wij nemen elke klacht serieus op en proberen altijd waar mogelijk voor een oplossing te zorgen en vinden het daarom jammer dat het via een website uw klacht naar voren moet komen. Wij hebben zelf een website, waarbij al onze contactgegevens erin staan, waardoor wij u meteen konden helpen.Tevens hebben wij ook een emailadres voor contact-emails waarbij wij deze mails vrijwel altijd binnen 1 dag beantwoorden. Ook is er de mogelijkheid om gewoon terug te gaan naar de winkel hiervoor. Waar gewerkt wordt, worden helaas fouten gemaakt, waarvoor onze excuses namens het filiaal Den Helder.Bij deze zijn de dvd's naar u opgestuurd. U kunt ze morgen (zaterdag 12 mei) of maandag/dinsdag verwachten.Mocht u in de toekomst ergens ontevreden over zijn, wilt u aub eerst contact met ons opzoeken? Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Het team van boekenvoordeel.nl
    Boekenvoordeel.nl
    Antwoordtermijn van 2 weken klopt niet, daar wij pas vandaag (11 mei 2012) ons hebben aangemeld en direct de klacht in werking hebben gezet.
    Boekenvoordeel.nl
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over Boekenvoordeel.nl?