Opgelost door Boekenwereld.com: downloaden gekocht en vooraf betaald e book mislukt . wil daarom het betaalde terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182984
Gebruiker
jeanine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bedrijf beroept zich op het ontbreken van herroeping recht wat voor e books zou gelden. Ik heb echter niets ontvangen. Wel herhaaldelijk geprobeerd ...melding voortdurend...downloaden mislukt.....
Ik stel daarom dat levering door het bedrijf door welke oorzaak dan ook kennelijk niet lukt en zou daarom graag de vooraf betaalde 11 eu terug ontvangen.
Wellicht ten overvloede vermeld ik dat download van andere e book bij andere bedrijven wel lukt
Er heeft al enige correspondentie over bovenstaande plaatsgevonden.

De oplossing

Graag het betaalde terug

2 reacties

  1. Auteur
    Boekenwereld.com
    Datum
    Geachte mevrouw Ras,

    Na aanleiding van uw klacht betreffende het gekochte EBook heb ik hier intern overlegt en besloten dat we het bedrag van € 11,99 gaan terug storten.

    Ik heb vandaag de administratie de opdracht gegeven om dit in orde te maken.

    Ik hoop dat dit nu naar tevredenheid is opgelost.

  2. Auteur
    jeanine
    Datum
    Er is accoord gegaan met mijn voorstel tot terugbetaling. Bedankt voor de bemiddeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jeanine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy