Klacht Boekhandel Peeters : Niet beantwoorden van mails n.a.v. een reëele vraag.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 282446
Gebruiker
KramerT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boek besteld van Euro 50,00 via Internet. Kreeg de nota toegestuurd. Verzendkosten zouden 19,25 bedragen. (+ BTW totaalbedrag 73,41)Ik vond dit exorbitant hoog en mailde dat ik de bestelling wilde afzeggen. Dit kon niet meer, omdat het boek al verstuurd zou zijn. Kreeg het echter pas een week later. Gemeld dat ik het boek zou houden, omdat terugzenden ook veel gedoe met zich meebrengt. Wel verzocht uit te leggen uit welke kosten dat hoge bedrag bestond. Hier t.n.t. ondanks diverse mails geen reactie op gehad. Ik vind het bedrag voor verzenden vanuit België extreem hoog en stoor mij aan het feit dat men niet meer op mijn mails reageert.

De oplossing

Wil een overzicht ontvangen waaruit de verzendkosten zijn opgebouwd.
Of het boek al dan niet al verstuurd was kan ik niet bewijzen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boekhandel Peeters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KramerT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Boekhandel Peeters ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen