Opgelost door Boekshop: E-book wordt niet geleverd na betaling, op e/mails wordt niet gereageerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 297101
Gebruiker
M.B.M. Eekhout
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na bestelling en betaling e-book blijkt het e-book niet geleverd te kunnen worden.Ondanks herhaalde verzoeken wordt de betaling niet geretourneerd. Klantenservice reageert niet op mijn e-mail.

De oplossing

Terugstorten betaling.

5 reacties

  1. Auteur
    Boekshop
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw,

    Wat is uw bestelreferentie dan kan ik dit voor u nakijken.

    Met vriendelijke groet,

    Boekshop
  2. Auteur
    M.B.M. Eekhout
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Mijn bestelreferentie is BSGTXRZWQ

    Met vriendelijke groet,

    [naam verwijderd door moderator]
  3. Auteur
    Boekshop
    Datum
    Geachte [naam verwijderd door moderator],

    Het bestelde eboek was niet meer leverbaar , kunnen wij deze als een gewoon boek leveren?

    Met vriendelijke groet,

    Boekshop
  4. Auteur
    M.B.M. Eekhout
    Datum
    Geachte Boekshop,

    Graag, dat lijkt mij een prima oplossing.

    Bedankt,
    [naam verwijderd door moderator]
  5. Auteur
    Boekshop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte [naam verwijderd door moderator],

    Deze wordt dan ook naar uw adres verzonden vanaf maandag , deze zal dan uiterlijk 27 maart bij u binnen komen , wij houden u op de hoogte zodra deze is verstuurd!

    Met vriendelijke groet,

    Boekshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.B.M. Eekhout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 4 april was het boek niet aangekomen, Boekshop heeft niet gebeld, geen e-mail gestuurd. Is niet te bereiken. Op Marktplaats adverteert Boekshop nog steeds met het boek. Op 6 april ontving ik via Bol.com het boek, dus mijn klacht is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Boekshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen