Klacht Boekshop: Opgelicht door boekshop.net

Kim Bosch

Op marktplaats op zoek gegaan naar het boek ‘steeds leuker’ van Jelle hermus. Ik vond het voor 10,39 bij boekshop, moest mijn adresgegevens achterlaten en meteen online betalen. Gedaan maar ik ontving ging boek. Toen ik na een week oid maar eens op de site ging kijken naar een telefoonnr waar mijn boek bleef bleek dat het om een e-book ging. Dat heb ik nooit gewild want ik wilde dit boek aan iemand geven. Een telefoonnr was er niet. Ik heb tig mailtjes en berichtjes gestuurd naar boekshop. Vriendelijk verzocht om het boek alsnog te krijgen of mijn geld terug. Maar na zelfs 5 berichten geen reactie gehad. Ik had de link niet geopend die was verstuurd waar ik het e-boek mee kon lezen, want ik wilde hier geen gebruik van maken. Uiteindelijk via een andere verkoper wel het boek gekocht. Nu dacht ik; ik ga toch maar eens die link openen en wat blijkt; hij werkt niet eens!!!!! Zo ontzettend opgelicht. Het gaat niet om veel geld maar toch staat internet (trustpilot, kassa ed) vol met verhalen van mensen die zijn opgelicht door boekshop. Dat mag/ kan toch niet??? Ik vind dit zo schandalig, maar ben er (nog) niet achter wat er tegen gedaan kan worden. Je hebt toch bescherming als consument?

Mijn geld terug of boek in de bus.

Kim Bosch
    En ook via deze weg geen reactie van boekshop.... Wat nu, moet ik aangifte doen van oplichting??

Kim Bosch
Er wordt niet gereageerd. Oplichters!

Ook een klacht indienen over Boekshop?