Klacht Boer Staphorst: Boer Staphorst geen scanapparatuur voor difgitale VVV kadobonnen, bijna niet te geloven.

Klachtnummer
# 300259
Gebruiker
F. Fridrichs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Digitale VVV kadobon kon niet ingewisseld worden. Bedrijf beschikte niet over de hiervoor benodigde scanapparatuur. Was het een gewone papieren VVV Kadogeweest was deze wel aangenomen.

De oplossing


Boer Staphorst is echt een groot bedrijf en dat willen ze ook uitstralen. Echter geen scanapparaat voor ook Digitale VVV kadobonnen. N.m.m. onder de maat.
Ik hoef geen excuus of anderszins. Ik wilde dit gewoon melden, want je staat wel voor joker en een onverwacht probleem met het door jou gekocht artikel bij de kassa

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Boer Staphorst is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Boer Staphorst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen