Klacht Boerderijcamping hoeve helberg: klantvriendelijk is slecht

Klachtnummer
# 68997
Gebruiker
Robbins
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had gebeld naar de camping en wou gewoon vragen naar de pijzen waarop de vrouwelijke beheerder van de camping antwoorde dat ze geen plek hebben en gewoon zonder pardon ophangt.

en op email contact reacheren ze niet.

een tip voor de oplossing is om gewoon te antwoorde op de vragen die de mensen hebben die je bellen of emailen en daarna pas als diegene vraagt of er plek is te zeggen dat er geen plek is.
dat is een kleine moeite maar maakt het wel wat prettiger om terug te bellen of überhaupt nog daarheen te gaan een keer.

De oplossing

gewoion normaal vrijndelijk antwoorden op de vragen die je hebt en niet direkt te zeggen nee hebben geen plek en dan gewoon ophangt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boerderijcamping hoeve helberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boerderijcamping hoeve helberg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen