Klacht Boerenbond-welkoop: Veel beloven, weinig doen!!

mevrouw Lis

Welkoop roept al enige tijd bij haar winkel in Dronten d.m.v. een groot spandoek dat zij op Hemelvaartsdag open is. Via hun folder biedt ze ook nog 20% korting op één artikel op die dag aan. Maar als ik om 11.30 uur voor de winkel staat, brandt er wel licht, maar de deur zit op slot en er is niemand te zien..

Voor niets gehaast, 26 km omgereden, geen speciale potgrond kunnen halen, dus morgen niet de hele dag lekker tuineieren!

Bedankt Welkoop!

Excuses en een vergoeding voor de verspilde benzine voor de 26 vergeefse kilometers.

Wij vinden dat Boerenbond-welkoop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mevrouw Lis
    Uiteindelijk heb ik met veel moeite excuses gekregen en een gratis zak van de potgrond die ik had willen kopen. De zak was echter veel kleiner dan de normale zakken en er kon er echt maar één vanaf. Ook de korting van 20% die op de bewuste dag gold, kreeg ik niet meer. Tja..

mevrouw Lis

Ook een klacht indienen over Boerenbond-welkoop?