Klacht Boerma financieel advies: onterecht incasso

Metin Kurt

Ik heb 2 verzekering lopen voor mijn hypotheek op mijn huis... ik heb de boerma van de verzekering als tussenpersoon voor voogd en voogd telefonisch en mail benadert om de verzekering stop te zetten en vervolgens krijg ik een een stroom van rekening binnen

Ik ben niet mee eens op de werkwijze van de boerma en vervolgens negeert de tussenpersoon mijn mail voor het verzoek inlossen van de nog openstaande rekening en paar weken later schakelt hij uit woede de DAS incasso met een hoge rekening

Ik wil dat deze tussenpersoon excuus aanbied van zijn woede en vervolgens wil ik dat hij bij de incasso DAS afmeldt en met mij de oplossing moet zoeken met achterstand betaling zoals wat er in de mail is aangegeven aan de heer boerma van de verzekering voogd en voogd.

vervolgens moet hij de verzekering stop zetten op mijn hypotheek omdat ik al verzekerd ben bij de huidige ASR verzekering sinds oktober 2002

Wij vinden dat Boerma financieel advies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Boerma financieel advies?