Wij vinden dat Boeteservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Boeteservice: aangevraagd bezwaar niet ingediend bij CJIB
Details
Klacht
ik heb op 21/12/2015 een beschikking ontvangen van het CJIB van een overtreding gepleegd op 30/7/2015. Daarvoor heb ik de fa Boeteservice.nl ingeschakeld en betaald om bezwaar in te dienen samen met een WOB formulier. Daarvan heb ik een bevestiging ontvangen op 22/12 dat het bezwaar is ingediend.Aangezien ik nog steeds geen bevestiging van het CVOM had ontvangen heb ik zojuist gebeld met call cent. Mulder die mij vertelde dat er geen bezwaar binnen is gekomen met het betr. CJIB nummer. Toen heb ik een email gestuurd naar 'info@boeteservice.nl' maar als antwoord kreeg ik dat de email niet werd gelezen/beantwoord en werd verwezen naar hun website waar je dan moet inloggen en alleen de standaard vraag en antwoorden kunt lezen. Ook je status kun je inzien maar dat is onveranderd sinds het z.g. indienen van het bezwaar. Ze zijn dus onbereikbaar want een telefoonnummer hebben ze ook niet 'om de kosten laag te houden'. Ik denk dus dat deze firma niet hoort te bestaan.
Gewenste oplossing
Ze zijn zelfs niet meer bereikbaar via email dus je kunt totaal geen contact met ze krijgen.Zij hebben geen bezwaar ingediend waarvoor ik heb betaald dus wil ik in ieder geval het geld terug wat ik hun heb betaald.
Maar eigenlijk denk ik dat Boeteservice.nl een malafide bedrijf is dus kan dit ook als waarschuwing worden gezien voor andere mensen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.