Klacht Bofrost.nl: Eenmaal een keer iets bij ze besteld/gekocht en je komt niet meer van ze af.

Klachtnummer
# 404178
Gebruiker
Waargaatditover
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eenmaal een keer iets bij ze besteld/gekocht en je komt niet meer van ze af. Ze blijven bellen en beloven je gegevens te verwijderen, maar dat doen ze niet... Aardige mensen aan de telefoon die van alles beloven, maar niets doen... Ik zou nooit iets bij ze kopen. Zo bijzonder is het eten nou ook niet en het gezeur om van ze af te komen is niet normaal....

Gewenste oplossing

Bij het eerste verzoek mijn gegevens verwijderen en niet blijven opdringen/bellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bofrost.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bofrost.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen