Klacht Bohemia Travel: Geen eerlijke en volledige informatie op de site

reising

Geen eerlijke en volledige informatie op de site.
Het zwembad van het door ons gehuurde huis was slechts 1 meter diep, er was geen meubilair om buiten te kunnen eten, de trap naar boven was zo steil, dat de bagage niet meer naar boven kon, het huis was niet goed schoongemaakt en er lagen overal privé spullen van de eigenaar (krat met pantoffels etc.)
Onze negatieve beoordeling achter wordt niet op de site geplaatst, men plaatst alleen positieve beoordelingen

voor ons niets meer, maar anderen zijn misschien geholpen met betere informatie
Er wordt (achteraf) geconstateerd, dat het huis beter schoon gemaakt had kunnen worden. Over alle kapotte dingen wordt niets vermeld en onze beoordeling staat nog steeds niet op de site van Bohemia Travel. (Men plaatst immers alleen positieve beoordelingen)

Bohemia Travel
    Beste,
    Nogmaals jammer dat wij niet op de hoogte waren van uw klachten ter plaatse. Er had in geval iemand langs kunnen komen om goed schoon te maken. Zwembad dieptes worden inderdaad niet altijd vermeld, maar de steile trap naar de 1e verdieping stond beschreven op de website.
    Dank voor uw bevindingen, daarmee kunnen we wel de eigenaar laten weten dat er beter schoongemaakt moet worden.

Ook een klacht indienen over Bohemia Travel?