Klacht Bohemia Travel: Geen eerlijke informatie

Teleurgestelde

Geen eerlijke informatie op site en slechte service,
Wij hebben voor de tweede keer geboekt bij bohemia travel en is voor de tweede keer niet goed bevallen..dit keer ging het mis doordat we vooraf gebeld hadden over huis re 362 over de slechte referenties van dit huis over vooral spelen in het zwembad en de eigenaar.
Viktor verzekerde ons dat alle problemen waren opgelost en wij rustig dit huis konden huren nou dat hebben wij geweten,
je mag alleen baantjes zwemmen in het mooie zwembad ,met kinderen lukt dit niet.je hebt geen privacy de eigenaar houd je goed in de gaten, het huis is niet erg schoon en er zijn veel dingen kapot,de keuken boven is ingericht(ook niet genoeg voor 13 pers)beneden is er niks waardoor je dus alles van boven moet halen dat je bij vertrek weer terug moet leggen,

Er valt niet te communiseren met de eigenaar, bohemia is niet rieel over de informatie op de site er staan fotos tussen van het huis en tuin er naast,
de fotos zijn niet up to date ,de energiekosten zijn daar erg hoog staat op de site niet aangegeven hoeveel te betalen per kw .
water van het zwembad vult de eigenaar bij dag voor vertrek deze moet je dus ook betalen en water is daar erg duur.
wij mochten tijdens ons verblijf na een paar keer gebeld over klachten niet meer bellen van viktor (Viktor had tijdens ons eerste belcontact een alternatief aangeboden dat wij een week later konden betrekken,tijdens ons 2e tel gesprek was dat een misschien geworden en daarna was er niks meer en te hebben )
onze klachten vond hij niet serieus genoeg ze hadden andere dingen die volgens hun belangrijker waren.al met al was onze vakantie al verpest,
dus vooraf informatie aanvragen heeft geen zin. Het huis is niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn erg steil met gewone auto kom je niet bij de voordeur.
Huisvuil word geacht zelf weg te brengen,houd er rekening mee dat je erg steil naar de weg omhoog moet.
Bohemia zet bij elke klacht die ik tegenkom; de vorige huurders hadden geen klachten nou dat geloven wij niet meer!

Huizen op site zetten met eerlijke informatie!
Het gaat ons om de afhandeling ter plaatse zoals jullie zeggen zeer onproffesioneel, geen goede en duidelijke informatie op de site ,niet meer mogen bellen en dan tegen ons zeggen dat we dan gaan klagen over het gras wat te kort is ,dit sloeg nergens op en schoot ons ook in het verkeerde keelgat.dat je elke keer moest bellen zegt genoeg.ik wacht jullie reactie op onze mail eerst even af.de betaling die door bohemia is gedaan klopt idd omdat wij daar van te voren niet van op de hoogte waren staat niks van vermeld op de factuur! Maar dat was niet de hoofdoorzaak! Dat was toch echt dat waar ik van te voren 3x voor gebeld had en jullie ons verzekerde dat alles opgelost was toch gebeurde anders hadden we toch echt een ander huis uitgekozen

Bohemia Travel
    Allereerst vinden wij het jammer om te horen dat uw vakantie niet naar tevredenheid is geweest.
    We zullen e.e.a. nog eens goed nakijken ter plaatse in september.

Om even op uw klachten terug te komen, deze zijn inderdaad bij ons bekend. De verstandhouding tussen u en de eigenaar was slecht vanaf het begin, maar volgens de eigenaar is dat begonnen met het feit dat u de waarborgsom niet had voldaan. Nadat deze door Bohemia Travel vanaf afstand aan de eigenaar in uw plaats heeft betaald ging het iets beter. U had drie extra personen (kinderen) die gratis mee mochten, maar waarvoor wel bedlinnen moest worden betaald. Ook dat heeft Bohemia Travel voor haar rekening genomen.
    Vervolgens was de relatie tussen u en de eigenaar al redelijk tot een nulpunt gedaald.
    U belde tenslotte steeds om te vermelden wat de eigenaar nu weer deed en zei. Ook de eigenaar kwam steeds met beschuldigingen

Ondertussen waren er andere gasten van ons die een ernstig en naar later blijkt een fataal ongeluk hadden gehad. Het klopt inderdaad dat daar onze aandacht naar toe gegaan is.
    Het zou kunnen dat Victor daardoor enigszins geïrriteerd is overgekomen, excuses daarvoor, dat was niet professioneel genoeg.

We zullen uiteraard de woning nog eens goed gaan bekijken in september.
    Uiteraard zullen we ook nog even op uw gestuurde mail reageren.

Ook een klacht indienen over Bohemia Travel?