Klacht Bohemia Travel: Huis is zeer slecht bereikbaar met niet de gewenste ligging en gevolg schade aan auto

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382015
Gebruiker
Doorn2019
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Toegangsweg zeer slecht. Dit was niet vermeld bij het boeken van het huisje in Tsjechië. Huisje zou aan het meer liggen met bootje ,maar ligt bovenaan een helling en is niet op loopafstand te vinden. Bohemia travel komt ook niet met een oplossing .

Gewenste oplossing

Mogelijk een andere accomodatie
Geboden oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Bohemia Travel
    Datum
    In onze tekst staat beschreven: "Het vakantiehuis staat op een helling, aan de bosrand en aan het recreatiestuwmeer Zeliv. Het meer ligt uiteraard niet op de helling maar eronder.
    Dit huis verhuren wij al zeker 14 jaar, en iedere gast kan er gewoon met de auto komen. Ook mijn collega is er met een normale (geen 4wheeldrive) een aantal keer geweest, zelfs met slecht weer.
    U sprak aan de telefoon over parkeren op 1500 meter. Dat is niet waar, u kunt bij het huis parkeren. Bovendien liggen er ook meerdere huizen, waarbij de eigenaren ook de auto gewoon parkeren.
    U kunt ook de recensies lezen van gasten die al eerder bij dit huis waren; diverse gasten die onafhankelijk van elkaar gedurende de jaren naar deze woning zijn geweest spreken van lekker dicht
    bij het meer, er zo naar toe wandelen en veel vis gevangen.

    Uw oplossing was een andere woning: echter klopt onze omschrijving wél met de werkelijkheid, en is er op zaterdagavond niet zomaar een andere woning beschikbaar van dezelfde kwaliteit of beter.
    Zondagochtend heeft u toen al laten weten ondertussen te vertrekken en was er helemaal geen oplossing meer te bedenken. Jammer.
  2. Auteur
    Doorn2019
    Datum
    14 jaar?? Dus ook dat het huis in 2009 is gebouwd klopt dus niet.
  3. Auteur
    Doorn2019
    Datum
    Gelukkig weet ik nu dat jullie niet eerlijke informatie verschaffen over de huizen en het blijkbaar niet belangrijk vinden dat jullie klanten een fijne vakantie beleven . Ik heb alles op film en foto en ga hier zeker werk van maken. Jullie maken duidelijk gebruik van misleidende info.
  4. Auteur
    Doorn2019
    Datum
    Helaas krijgen we van bohemia geen reactie. Lastig als je je klanten met leugens behandeld!!?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bohemia Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen