Klacht Bohemia Travel: Vies en snoezelig huis

sad Niet opgelost
Alfred1973

Wij zitten in een huis in Tjechie nr 422. Het is hier vies en snoezelig. Spinnenweb hier en daar. Het bad is niet schoon en in de keuken lopen mieren. Bij aankomst konden we de vaatwasser uitruimen en zelf de bedden nog opmaken. Schimmel en oude zeepjes van de oude bewoners. Het ruikt hier naar riool lucht. De openhaard word niet aangeleverd. Moeten zelf aanmaak blokjes kopen. Sauna deur gaat niet goed dicht en in het zwembad liggen pissebedden dieren. Kortom voor deze prijs is het niet waard. Is de derde keer via Bohemia Travel. Vorige 2 keer was het top. Deze mensen van het huis mogen nog veel leren.

Een compensatie zou schappelijk zijn!!!!!
Misschien hadden we eerder aan de bel Moeten trekken, maar goed je bent moe van de reis en je wilt graag skien de volgende dag, verder zie je op het eerste gezicht niet de gebreken die zie je vaak later. De sauna deur is spontaan eruit gesprongen de laatste persoon die aan de deur geeft gezeten was iemand van de huis eigenaar. Toen zij ( Hanka) weg was sprong 4 min later de deur er spontaan uit, terwijl niemand in die ruimte is geweest. Dus ik ga hier niet voor de kosten opdraaien de deur was al niet goed dit is ook geconstateerd door Hanka. Dus issue nog niet opgelost wij zitten hier zonder sauna terwijl we er wel voor betaald hebben. We wachten nog op een oplossing!

Bohemia Travel
    Vervelend om te horen dat de woning niet geheel schoon was bij aankomst. Zoals u weet zijn wij echter alle dagen en avonden bereikbaar op onze noodnummers. Jammer dan ook dat u ons niet even gebeld heeft, en wel uw klacht vijf dagen later deponeert op het internet. Dat vinden wij wel wat vreemd.
    Gelukkig hebben wij gisteren de eigenaar nog kunnen bereiken en deze is ondertussen ook weer bij uw huis geweest en u heeft deze daar ook ontmoet zodat u nogmaals goed heeft kunnen aanwijzen wat naar uw idee niet schoon was.
    De vorige gasten hebben de woning beoordeeld met een dikke 9, dus het is jammer dat u niet tevreden was.

Echter vandaag blijkt dat de glazen saunadeur in gruzelementen is. Kostenpost een paar honderd euro.
    Al met al een zeer vervelende zaak en een extra probleem.

Nogmaals, in onze voorwaarden staat dat u ons direct of in ieder geval binnen redelijke termijn moet laten weten als er problemen zijn. Jammer dan dat u alleen op woensdag contact opneemt met het klachtenkompas, terwijl het op zaterdagavond telefonisch met ons al opgelost had kunnen zijn.

Bohemia Travel heeft voor het eerst op woensdag van u gehoord en daarna heeft Bohemia Travel direct actie ondernomen.
    De glazen saunadeur is helaas geen standaard deur, dus deze moet speciaal opgemeten worden en besteld. Daar gaat veel tijd overheen en is een behoorlijke kostenpost.

Victor Clarijs

Ook een klacht indienen over Bohemia Travel?