Klacht Boiliemeister: bestelling pop ups

Remkoholkamp

ik heb spullen besteld onder andere pop ups drie potjes waarvan er eentje waar al minder in zitten en ook zitten er veel afval stukjes in waar je niks mee kunt.
ik heb boiliemeister al via pb op facebook aangesproken maar ik kreeg daar als enige reactie er zit 40 gram in de potjes.Ik weer gezegd dat er veel stukjes afval in zitten maar daar word niet op gereageerd wel werden de berichten gelezen maar geen reactie.Wel werd ik ineen geblokkeerd op facebook nadat ik een recensie op hun site had gezet dat beviel hun niet wat ik via een ander facebook account kreeg te horen het is zondag .hij had een zware nacht gehad en gezinnen maar er staat op hun site altijd open en pb facebook reageert binnen een dag dus zorg dan dat er op zondag niets binnen komt lijkt mij.
maar door mijn recensie werd ik weer geblokt en willen ze het niet oplossen ook op mijn mail geen reactie.

Gewoon een nieuw potje robin red garlic pop ups waar ik voor betaald heb en niet voor mislukte en stukjes.

Wij vinden dat Boiliemeister hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Boiliemeister?