Opgelost door Bol.com: "Op voorraad" producten zijn toch niet leverbaar

Maxstar

Helaas weer een probleem bij Bol.com. Een product is op voorraad en bol.com biedt een mooie prijs. Het is ook mogelijk om er een adapter bij te bestellen. Ook op voorraad. Maar zodra de bestelling klaar is, wordt het opeens gehalveerd. Omdat adapter niet meer leverbaar is, wordt het uit het mandje verwijderd. Wat heeft het voor zin om met deze bestelling door te gaan? "Blij maken met een dode mus" - dat is precies wat bol.com doet door niet leverbare producten als "op voorraad" te kenmerken.

Voor mij geen gezien ik een product ergens ander al heb besteld, maar het zou fijn zijn als voorraad eerlijk en juist wordt weergegeven.

Bol.com
    Beste klant,

Bedankt voor je melding. Excuses voor het ongemak. Graag wil ik uitzoeken wat er hier mis is gegaan. Je klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Maxstar
    Bedankt voor de snelle reactie en de bereidheid om het uit te zoeken.
    Ik weet niet of het helpt om te vermelden, dat ik niet ingelogd op mijn account was toen ik de bestelling samenstelde.
    Maxstar
    De bol.com heeft ook een telefonische contact met mij opgenomen voor een oplossing. Ze hadden graag de adapter aan mij willen opsturen, maar gezien ik het al ergens anders had gekocht, kwamen ze met een andere passende oplossing. Snelle reactie en bereidheid om een passende oplossing te vinden maakt het toch wel weer goed moet ik zeggen.

Maxstar

Ook een klacht indienen over Bol.com?