Opgelost door Bol.com: πŸ™„

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 445853
Gebruiker
Nao
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 16 mei een cadeaukaart gekregen voor mijn verjaardag ter waarde van 20 euro. Ik wil vanmiddag deze inwisselen bij de bestelling van iets via bol.com in mijn account en krijg terug dat de kaart geblokkeerd is. Raar, want ik heb de kaart nu pas willen gebruiken en ook net pas de pincode zichtbaar gemaakt. Ik kan via de chat geen contact krijgen met jullie en de auto chat stelt alleen maar domme vragen, daar kom ik ook niet verder mee.
Ik wil weten waarom of waardoor deze nieuwe cadeaukaart is geblokkeerd.

De oplossing

cadeaukaart deblokkeren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nao
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen