Opgelost door Bol.com: Bestelling niet gecrediteerd door administratieve chaos bij bol.com

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422343
Gebruiker
Jennifer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geannuleerd op 3 januari, bestelling toch verstuurd. In overleg met bol.com geweigerd, en ontvangen door verkoper op 16 januari, tot nu toe is nota niet gecrediteerd. Talloze mails en telefoontjes en nog steeds niet geregeld.

De oplossing

Nota crediteren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jennifer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nota is gecrediteerd, opmerkelijk dat het probleem na plaatsing op klachtenkompas binnen een paar uren wordt opgelost, terwijl ik drie weken moest bellen en mailen zonder oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen