Klacht Bol.com: kapotte eraeder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46182
Gebruiker
hato
Datum
10 reacties

Details

De klacht

in augustus 2013 een AV e-reader gekocht,
op 18 oktober ter reparatie opgestuurd naar Bol, 2 nov retour
op 18 nov weer kapot, op 7 dec. retour
op 4 januari 2014 kapot
IK was het zat en wilde een ander merk reader of mijn geld terug
Bol mailt steeds dat ze me telefonisch niet kunnen bereiken ,wat onzin is want ik heb 2 telefoonnummers achter gelaten. van mijn huis en mijn werk.
ik mag nu weer de reader ter reparatie opsturen .ik vindt dit belachelijk.

De oplossing

Liefst geld terug of een ander merk reader . een normaal telefoongesprek zou ook niet zo
gek zijn

10 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    hato
    Datum
    ik zou graag eens iemand willen spreken ,mijn telefoonnummers zijn bekend .Het schijnt onmogelijk bij Bol. Ik wil na zoveel ellende de koopovereenkomst ontbinden
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Is de klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost? Indien dit niet het geval is wil ik u vragen om het bestelnummer door te geven zodat wij uw melding alsnog in behandeling kunnen nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare Team
  4. Auteur
    hato
    Datum
    mijn klacht is nog helemaal niet opgelost. ik zou daarom graag iemand van Bol willen spreken, daar vraag ik al keer op keer om. Maar dat schijnt Bol niet te willen of te durven
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Indien u uw bestelnummer of klantnummer doorgeeft nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare Team
  6. Auteur
    hato
    Datum
    ik heb het zelf opgelost me de fabrikant Autovision in Zandvoort .zij waren erg begrijpend vonden dat het niet kon op deze manier en stuurde me een nieuwe reader. Bol bleef in gebreken en kan van mij nu even ....
  7. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer,Goed om te horen dat het is opgelost. Helaas heeft bol.com u niet kunnen helpen, omdat er geen bestelnummer is doorgegeven. Indien bol.com nog iets voor u kan betekenen kunt u uw bestelnummer of e-mail adres aan ons doorgeven.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare Team
  8. Auteur
    hato
    Datum
    ik heb het ten einde raad zelf met importeur" autovision " opgelost. deze oplossing was geweldig. gewoon een nieuwe.
    '
  9. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Fijn om te horen dat het is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  10. Auteur
    hato
    Datum
    bij Bol waren alle gegevens bekend , daarom is hun laatste mailtje "fijn om te horen dat het is opgelost" gewoon flauw , Zij hebben er geen pest aan gedaan.Ik sluit deze discussie en hoop dat Bol er iets van heeft geleerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hato
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry