Klacht Bol.com: 2/2 Eerste en gelijk " Laatste Herinnering " ? Nog een?!

Sander

We bestellen regelmatig bij bol. Ging altijd goed. Steeds via iDeal. Recent, half nov. 2013, verschillende bestellingen gedaan. Gekozen: betalen via acceptgiro. We ontvangen een acceptgiro en betalen deze. Zover niets aan de hand.
Begin Januari 2014 krijgen we onverwachts een "Laatste Herinnering"! Maar we hebben nooit een acceptgiro voor dit bedrag ontvangen. Ook geen herinnering per e-mail of een tweede betalingsherinnering per post. Vijf dagen later weer een "Laatste Herinnering"! Ook hier nooit een eerdere acceptgiro of herinnering van ontvangen. Weer 6,- extra! Dit kan geen toeval zijn! Wij niet eerder een acceptgiro gemist, laat staan 4! van 1 bedrijf! Bij zoeken naar soortgelijke klachten blijkt dit wel vaker voor te komen. Erg vervelend dat men dan zo naar ons reageert.

Dat er iets mis is gegaan met de betaling is duidelijk. We hebben de spullen ontvangen, en nog niet betaald. Maar dat we tot twee keer toe wel en alleen de "Laatste Herinnering" ontvangen. Vreemd!

We hebben geen acceptgiro, geen mail en geen herinnering ontvangen. Hoewel dit lastig is aan te tonen, lijkt er iets in het systeem fout te zijn gegaan. De nu reeds 12,- herinneringskosten zijn niet terecht. We betalen dit om het van onze kant goed op te lossen. Ik mag hopen dat bol het van hun kant ook goed gaat oplossen. Klanten hoor je niet zo te benaderen.

Bol.com
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer,Inmiddels heb ik contact opgenomen via het e-mailadres in het betreffende account en een passende oplossing geboden. Ik vraag u vriendelijk om op klachtenkompas aan te geven of u akkoord gaat met het afhandelvoorstel. Met vriendelijke groet,
    bol.com
    Sander
    We hebben per mail gereageerd op de door u voorgestelde oplossing. We hopen dat het daarmee iets meer aandacht krijgt en alles naar tevredenheid rechtgetrokken wordt.