Opgelost door Bol.com: 2 keer stuk apparaat
Details
Klacht
In de periode April/Mei 2 keer electronica bij Bol.com besteld. 1x 40 inch Samsung LCD TV en 1x Salora DVP Twin portable dvd spelertjes. Snelle levering ( dus daar absoluut geen klacht over!) echter bij het uitpakken van de TV bleek het scherm gescheurd! TV dus retour, Esso bonnen ( die ik speciaal voor deze tv had omgezet naar Bol bonnen) weer op actief gezet. TV opnieuw willen bestellen bleek hij niet meer leverbaar te zijn. Helaas, bonnen dus weer ongebruikt de kast in. Later van deze bonnen dan maar de portable dvd gekocht ( via Bol Partner). netjes geleverd, getest en alles werkte. Echter bij eerste gebruik bleek dat het 2e scherm wel op netspanning werkt maar niet op auto-spanning. Ding dus weer retour. Bleek echter na de 30 dagen termijn te zitten en wordt dus nu ter reparatie gestuurd. Termijn 4 tot 6 weken. Jammer dus voor de kinderen voor de reis naar Oostenrijk. Alles is dan wel goed geregeld, echter toch geen goed gevoel bij electronica kopen via Bol.comGewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.