Opgelost door Bol.com: 2 keer stuk apparaat

Anoniem

In de periode April/Mei 2 keer electronica bij Bol.com besteld. 1x 40 inch Samsung LCD TV en 1x Salora DVP Twin portable dvd spelertjes. Snelle levering ( dus daar absoluut geen klacht over!) echter bij het uitpakken van de TV bleek het scherm gescheurd! TV dus retour, Esso bonnen ( die ik speciaal voor deze tv had omgezet naar Bol bonnen) weer op actief gezet. TV opnieuw willen bestellen bleek hij niet meer leverbaar te zijn. Helaas, bonnen dus weer ongebruikt de kast in. Later van deze bonnen dan maar de portable dvd gekocht ( via Bol Partner). netjes geleverd, getest en alles werkte. Echter bij eerste gebruik bleek dat het 2e scherm wel op netspanning werkt maar niet op auto-spanning. Ding dus weer retour. Bleek echter na de 30 dagen termijn te zitten en wordt dus nu ter reparatie gestuurd. Termijn 4 tot 6 weken. Jammer dus voor de kinderen voor de reis naar Oostenrijk. Alles is dan wel goed geregeld, echter toch geen goed gevoel bij electronica kopen via Bol.com

Bol.com
    Geachte heer, mevrouw Reijnders,Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u dit laten weten in een antwoord op de ontvangen e-mail. Wij nemen dan contact met u op.Met vriendelijke groet,Bol.com
    Anoniem
    Wat mij betreft is dit naar behoren afgehandeld. Dank aan Bol. en zeer zeker aan de Klantenservice van Electrokoopjes!!!!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?