Klacht Bol.com: 2 ovens geleverd maar Bol.com haalt geen oven op

P.M.E. Kool

Op 24-05-2019 een oven besteld via een externe leverancier bij Bol.com. Bij Bol.com besteld zodat ik niet met een oven moet tillen, ivm rugklachten.
​​
Op 25-05-2019 bericht gekregen van Bol.com dat leverancier niet kan leveren en de bestelling geannuleerd word. Uit coulance bied Bol.com dezelfde oven voor dezelfde prijs. Keurig!! Een nieuwe oven via Bol.com besteld. ​​
​​
Track en Tracé ontvangen dat op 25-05-2019 tussen 10.00 - 12.30 uur oven geleverd zou worden. Om 14.00 uur nog eens gebeld dat oven niet geleverd is. ​
​​
Dezelfde dag om 17.55 uur krijg ik een mail van Bol.com dat het pakket alsnog word bezorg die avond tussen 20.15 uur en 22.15 uur. Dus zorgen dat ik thuis ben! Wat schetst mij verbazing, er zijn 2 ovens om 19.06 uur die dag bij de buren afgegeven. Bol.com gebeld dat er 1 opgehaald kan worden. Antwoord, dit doen ze niet! Pakket is te klein (70x55x45) en te licht (20kg (hoezo te klein en te licht??) Ik moet deze maar inleveren bij Post.nl Uitgelegd dat dit nu de reden is dat ik via Bol.com bestel dat ik niet met de oven hoef te tillen. ​​
​​
Uitvoerige mailwisseling met medewerkers die je beschuldigen van, niet betalen, niet retour willen verzenden en zich slecht inlezen in de kwestie. ​Ik heb bewijzen heb ik dat dit niet zo is!
​​
Nogmaals ik wil dan ook graag van deze oven af!! Maar ik vind wel dat deze opgehaald moet worden!!​​
​​
Ik woon in een appartement 4 hoog. In een straat waar verschillende bouwprojecten gaande zijn weet ik echt niet weet hoe ik dit moet doen. Daarbij (en de kans is groot door het formaat en gewicht van de doos) hoe zit het als de doos valt??​​
​​
Het kan toch niet zo zijn dat ik straks een 2e oven moet kopen??

Oven ophalen

Bol.com
    Beste P.M.E. Kool,

Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com