Klacht Bol.com: 2 weken gewacht voor een product dat uiteindelijk niet eens beschikbaar was

Klachtnummer
# 329990
Gebruiker
Ivana
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had wat besteld bij een tweedehands verkoper van bol.com. Na twee weken wachten had ik nog steeds niks binnen. Nadat ik contact had proberen te zoeken bleek het product niet eens meer beschikbaar te zijn maar op de site stond van wel.
Ik heb hierdoor twee weken voor een product dat ik echt nodig had voor niks gewacht. Er kwam van bol.com geen oplossing of excuses.

De oplossing

Ik wil graag een tegemoetkoming van het bedrijf. Bijv, korting op het product dat ik echt heel hard nodig hebt en waar deze klacht over gaat.
Of korting op mijn volgende aankoop

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben je melding gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ivana,

    Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met daarin een goedmaker.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen