Opgelost door Bol.com: 2e hands Bosatlas NIET GELEVERD, MAAR WEL BETALEN??!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39428
Gebruiker
Duvel9
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb via Bol.com een tweedehands Bosatlas besteld. Maar ik heb deze bestelling NIET ontvangen en geen reactie van de verkoper gekregen. Na drie weken ontving ik een betalingsherinnering van Bol.com. Ik heb gebeld met Bol.com en begrepen dat ik de verkoper een email moest sturen met een CC aan Bol.com. Dat heb ik gedaan. Alleen Marijke Mijers reageert niet! Daarover heb ik met Bol.com gebeld, want ik ontving inmiddels een tweede betalingsherinnering met verhoogde kosten!!! De verkoper haar 06 (die op de website vermeld staat), is ook niet bereikbaar. Ik ben opgelicht! Nooit iets ontvangen, maar ik moet wel betalen. Bij de beoordelingen staan 149 negatieve beoordelingen over deze verkoper! Ik ben stom geweest dat ik dat van tevoren niet heb bekeken, zo superstom ik vertrouwde volledig op Bol.com, had nooit verwacht dat Bol.com zo'n verkoper z'n gang laat gaan!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat Bol.com het verschuldigde bedrag a E 49,99 annuleert.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Merkelijn,Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met onze website. Onze excuses hiervoor.We hebben uw melding in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,bol.com Webcare
  2. Auteur
    Duvel9
    Datum
    Ik ben net gebeld door een medewerker van Bol.com en het verschuldigde bedrag wordt geannuleerd. Daarover heb ik ook een bevestiging ontvangen per email. De betreffende verkoper is geblokkeerd. Ik ben heel blij met deze oplossing. Hartelijk dank hiervoor!
    Tip: het is jammer dat de Helpdeskmedewerkers geen notities kunnen maken om zo'n complex probleem te laten nakijken en dat ze erop terugkomen. Al weet je maar dat iemand er naar gaat kijken. Ipv steeds wijzen op de procedures en regels...
  3. Auteur
    Duvel9
    Datum
    Ik ben heel blij met de annulering van het verschuldigde bedrag, hartelijk dank daarvoor!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen