Opgelost door Bol.com: 2e hands Bosatlas NIET GELEVERD, MAAR WEL BETALEN??!!
Details
Klacht
Ik heb via Bol.com een tweedehands Bosatlas besteld. Maar ik heb deze bestelling NIET ontvangen en geen reactie van de verkoper gekregen. Na drie weken ontving ik een betalingsherinnering van Bol.com. Ik heb gebeld met Bol.com en begrepen dat ik de verkoper een email moest sturen met een CC aan Bol.com. Dat heb ik gedaan. Alleen Marijke Mijers reageert niet! Daarover heb ik met Bol.com gebeld, want ik ontving inmiddels een tweede betalingsherinnering met verhoogde kosten!!! De verkoper haar 06 (die op de website vermeld staat), is ook niet bereikbaar. Ik ben opgelicht! Nooit iets ontvangen, maar ik moet wel betalen. Bij de beoordelingen staan 149 negatieve beoordelingen over deze verkoper! Ik ben stom geweest dat ik dat van tevoren niet heb bekeken, zo superstom ik vertrouwde volledig op Bol.com, had nooit verwacht dat Bol.com zo'n verkoper z'n gang laat gaan!!!Gewenste oplossing
Ik wil dat Bol.com het verschuldigde bedrag a E 49,99 annuleert.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.