Klacht Bol.com: 2x betaald, ordernr onbekend en geen geld terug.
Details
De klacht
Getracht een order te plaatsen; alles ging goed en direct betalen via ideal. Tot het laatste scherm: Down for Maintenance! Geen order bij mijn account maar wel 300 euro afgeschreven via ideal. Let op, dit alles is dus niet mijn eigen fout. OK kan gebeuren en nogmaals betaald met cc. Weer een foutmelding vd site. Erg fijn, ik heb nu 2x een orderbetaald die niet bij Bol bekend is en krijg dus niets..
Na 7x!!! te hebben gebeld en met div personen te hebben gesproken kan niemand mij helpen;. Afspraken om door de desbetreffende manager terug te worden gebeld komt men simpelweg niet na. De ideal-betaling is bij Bol binnen maar omdat er geen order is gekoppeld wordt na 3 weken de 300 euro pas teruggestort en dien je opnieuw de order te plaatsen en te betalen. Niemand kan de terugbetaling verspoedigen en niemand kan een andere order koppelen aan de betaling die al binnen is
De oplossing
Directe annulering van de reservering van 296,50 op mijn creditcard en per omgaande terug storten van 296,50 betaald via Ideaal.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.