Klacht Bol.com: 2x betaald, ordernr onbekend en geen geld terug.

Ferry

Getracht een order te plaatsen; alles ging goed en direct betalen via ideal. Tot het laatste scherm: Down for Maintenance! Geen order bij mijn account maar wel 300 euro afgeschreven via ideal. Let op, dit alles is dus niet mijn eigen fout. OK kan gebeuren en nogmaals betaald met cc. Weer een foutmelding vd site. Erg fijn, ik heb nu 2x een order
betaald die niet bij Bol bekend is en krijg dus niets..
Na 7x!!! te hebben gebeld en met div personen te hebben gesproken kan niemand mij helpen;. Afspraken om door de desbetreffende manager terug te worden gebeld komt men simpelweg niet na. De ideal-betaling is bij Bol binnen maar omdat er geen order is gekoppeld wordt na 3 weken de 300 euro pas teruggestort en dien je opnieuw de order te plaatsen en te betalen. Niemand kan de terugbetaling verspoedigen en niemand kan een andere order koppelen aan de betaling die al binnen is

Directe annulering van de reservering van 296,50 op mijn creditcard en per omgaande terug storten van 296,50 betaald via Ideaal.

Bol.com
    Beste klant,Wij hebben uw klacht gezien en in behandeling genomen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op hierover. Met vriendelijke groet,
    Hallo,
    Ik wacht vol verwachting af.
    Mvg,
    Bol.com
    Beste klant,Allereerst onze excuses dat u nog niets van ons heeft vernomen. Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar krijgen helaas geen gehoor. Kunt u in een reactie of bij de gegevens van uw klacht aangeven met welk e-mailadres u inlogt in uw bol.com account? Wij zoeken uw gegevens en eerdere correspondentie met ons erbij en nemen zo spoedig mogelijk contact op. Met vriendelijke groet,
    Bol.com
    Geachte heer Van der Neut,Inmiddels heeft u een e-mail ontvangen waarin om uw betaalgegevens wordt gevraagd. Zodra wij deze gegevens ontvangen, wordt uw klacht verder in behandeling genomen.Heeft u uw betalingen inmiddels teruggekregen dan hoeft u geen actie meer te ondernemen en beschouwen wij uw klacht als afgehandeld.Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen als u nog vragen heeft over de terugbetaling. Stuurt u dan een e-mail met uw vragen naar lkantenservice@bol.com.Met vriendelijke groet,
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?