Klacht Bol.com: 2x dezelfde breuk in zitzak op dezelfde plaats!

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 384962
Gebruiker
Gebruiker1566201104
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ploff Giraffe 320 Liter zitzak Aqua is alweer stuk!
De eerste zitzak was na 4 weken al stuk bij de naad waar het merk zit, de inhoud kwam eruit! We hebben een nieuwe gekregen en die is nu ook op de zelfde plaats kapot!
Eerste ontvangen op 2 oktober 2018

Was voor mijn kleindochter van 8 jaar!

De oplossing

Contact opnemen met leverancier van deze niet goede zitzakken!
En een teleurgestelde kleindochter helpen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste KlachtGebruiker156620110409,

    Bedankt voor je bericht. We hebben het doorgezet naar de partner bij wie je de bestelling geplaatst hebt, er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gebruiker1566201104,

    Op 19 augustus heb je een e-mail ontvangen met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1566201104
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het probleem viel buiten de garantie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?