Klacht Bol.com: 40 euro voor 1 nacht op een lek luchtbed van Bol.com

P.L. van Antwerpen

Voordat ik deze klacht indien op klachtenkompas; ik kan nergens een mailadres vinden om klachten over Bol.com in te dienen bij Bol.com zelf. Betekent dit misschien dat Bol klachten niet serieus neemt? Of er zoveel krijgt dat ze het mailadres liever geheim houden?

Ok. Hier mijn klacht. Begin augustus bestel ik bij Bol een 2 persoonsluchtbed van Intex (€ 40) omdat ik logees krijg. Het luchtbed wordt te laat bezorgd, waardoor ik alsnog naar Perry Sport moet fietsen om een luchtbed en pomp aan te schaffen. Het Intex luchtbed van Bol arriveert pas nadat mijn logees zijn vertrokken. Ik heb het verder niet meer nodig gehad.
Deze maand kwam er weer een logee. Ik besluit haar mijn bed aan te bieden en slaap zelf op het 2persoonsluchtbed. Al de eerste nacht blijkt het luchtbed lek te zijn. Ik moet het wel 6 keer bijvullen en slaap dus nauwelijks. Voor de overige nachten leen ik een luchtbed bij mijn buren.

Vandaag bel ik met de klanten'service' van Bol.com omdat ik het luchtbed retour wil sturen en mijn geld terug. Mij wordt medegedeeld dat Bol.com het luchtbed niet retour kan nemen omdat het niet meer wordt verkocht, en omdat er geen garantie op zit. Ik zeg vervolgens dat ik als consument recht heb op een deugdelijk product. De medewerkster van Bol zegt dat dit inderdaad zo is, maar dat ik in 2017 al had moeten aantonen dat het product niet in orde was. Maar toen werd het luchtbed te laat bezorgd, ik heb het daarom niet kunnen gebruiken, en wist dus niet dat het lek was.
Ik vind dit een enorm gebrek aan coulance van Bol.com; ik heb namelijk in 2017, vanwege de te late bezorging, een extra luchtbed moeten aanschaffen, wat tijd, geld en moeite heeft gekost. En nu heb ik uiteindelijk 40 euro betaald voor 1 nacht op een lek luchtbed! Kortom, dit noem ik geen service!

Ik wil dat bol het luchtbed retour neemt en mijn geld terugstort!
Er is geen oplossing geboden

Bol.com
    Beste klant,

Heel vervelend dat je luchtbed lek is. De aankoop is op 1 augustus 2017 geweest en de zichttermijn is allang voorbij. De reactie van mijn collega is de juiste geweest.

Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?