Opgelost door Bol.com: Aanbieding niet nakomen

Besteld een aanbieding:
Ambiante Hoeslaken jersey naturel 180x200. Met grote rode cijfers aangegeven 1+1.
In winkelwagen geplaatst en besteld. Opgemerkt dat in de ww slechts 1 aantal was vermeld maar dat mag als normaal genoemd worden anders had ik misschien 2x (1+1) = 4 hoelakens ontvangen. Helaas is er slechts één hoeslaken bezorgd.
Reactie van Bol is dat ik 2 had moeten bestellen en dat die voor de prijs van één zouden zijn gefactureerd. Dis is naar mijn mening niet juist en misleidend.
Ik vroeg om nazending maar dat was niet mogelijk. Ik mag wel de levering retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor de 2 hoezen.

Nazending van het gewenste 2e exemplaar en betere omschrijving in de aanbiedingen bij Bol.com

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    Romke
    Ik wacht nog steeds op de beloofde reactie van Bol.com en dat is wat anders dan de vermelding van de consumentenbond dat ik moet reageren !!
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik ben blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Romke
    Niet te snel reageren met het afdoen van de klacht svp.
    Bol.com beloofde het alsnog toezenden van het tweede hoeslaken binnen 3-6 dagen maar ik heb nog niets ontvangen !!!

Romke

Ook een klacht indienen over Bol.com?