Opgelost door Bol.com: aankoop via verkoper bol.com niet geleverd bol.com onverschillig

robinsegers

op 26-5 doe ik een aankoop via bol.com. Achteraf blijkt dit via een verkoper op de site te gaan. enkele dagen later zou deze game geleverd worden maar er komt niets. Vervolgens kijk ik op de site voor een verklaring, hier wordt mij geadviseerd te wachten tot 10-6 alvorens te reageren. Afijn mede door Pinkpop reageer ik wat dagen daarna. Plots geeft bol.com aan dat de verkoper al door hen betaald is en dit niet langer hun verantwoordelijkheid is, en dat ik het maar met de verkoper moet regelen. Raar maar oke, ik mail de verkoper. Twee weken later nog geen reactie dus keer ik weer tot bol.com, in mijn optiek zijn zij degene waar ik de aankoop heb gedaan, bol blijft echter aangeven dat het niet langer hun probleem is en dat ik het maar bij de verkoper moet regelen.

Ik wil graag mijn geld terug, en dat bol.com verantwoordelijkheid neemt voor wat zij aanbieden via de site. Ik zie bol.com niet als een marktplaats.nl en ik vind het daarom ongelooflijk slap dat zij op deze manier problemen proberen af te schuiven.

Bol.com
    Beste heer Segers, Vandaag heb ik u gebeld, morgen neem ik opnieuw contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    Bol.com
    Beste heer Segers,Vandaag heb ik u een e-mail gestuurd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    robinsegers
    fijn dat er via deze weg wel wordt meegedacht, via de site voelde ik me redelijk afgepoeierd. Ik ben blij dat ik nu geholpen ben. ik kijk wel in de toekomst uit voor verkopers via de site van bol.

robinsegers

Ook een klacht indienen over Bol.com?