Klacht Bol.com: Abonnement kobo e plus zichtbaar stopgezet in mijn account, toch loopt automatische betaling door

F. van Bakel

Ik heb op 11 augustus mijn abonnement Kobo eplus beëindigd. Dat staat ook duidelijk in mijn account van bol.com. Door toeval kom ik erachter dat ze het helemaal niet gestopt hebben, maar sinds die tijd 9,99 euro per maand van mijn rekening afhalen. Ik probeer een klacht bij hen in te dienen, maar kom in een chatcirkel terecht waar ik nergens een antwoord krijg, dus vandaar via deze weg

Terugbetalen wat onterecht van mijn rekening is gehaald.

Goedemorgen F. van Bakel,

Ditzelfde bericht heb je ook geplaatst op klacht.nl. Wij zullen je bericht dan ook via klacht.nl in behandeling nemen. Bij deze sluit ik je bericht.

F. van Bakel
    Dank je wel, ik hoor graag van jullie!
    F. van Bakel
    Dank je wel, ik hoor graag van jullie!
    F. van Bakel
    Ik heb een mailtje gekregen van Bol.com dat ik een ander abonnement heb lopen op karin.smeets@versatel.nl, maar dat is helemaal geen bestaand emailadres???
    Als ik hierop probeer in te loggen lukt dat natuurlijk niet want mijn gebruikelijke wachtwoord pakt hij niet en ik kan dus ook geen nieuw wachtwoord maken want die koppeling loopt via een niet bestaand eamailadres???
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
    Groetjes Karin Smeets en Frans van Bakel
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
    Groetjes Karin Smeets en Frans van Bakel
    Beste F. van Bakel,

Zowel afgelopen woensdag als vandaag heb ik je een e-mail gestuurd. Graag ontvang ik daar een reactie op. Zodra ik de opgevraagde informatie heb, kan ik voor je aan de slag.

F. van Bakel
    Ik heb een reactie gestuurd zie hier boven!!!! Ik snap er niets van, graag een reactie op mijn antwoord dat het een niet bestaand email adres is
    Beste F. van Bakel,

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd.

Beste F. van Bakel,

Tot op heden heb ik geen screenshot of bewijs van je ontvangen. Bij deze sluit ik je bericht,

F. van Bakel
Sheriva reageert niet op het feit dat ik geen abonnement heb bij karin.smeets@versatel.nl, want het is een niet bestaand emailadres!!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?