Klacht Bol.com: Abonnement kobo e plus zichtbaar stopgezet in mijn account, toch loopt automatische betaling door

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361398
Gebruiker
F. van Bakel
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 11 augustus mijn abonnement Kobo eplus beëindigd. Dat staat ook duidelijk in mijn account van bol.com. Door toeval kom ik erachter dat ze het helemaal niet gestopt hebben, maar sinds die tijd 9,99 euro per maand van mijn rekening afhalen. Ik probeer een klacht bij hen in te dienen, maar kom in een chatcirkel terecht waar ik nergens een antwoord krijg, dus vandaar via deze weg

De oplossing

Terugbetalen wat onterecht van mijn rekening is gehaald.

9 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Goedemorgen F. van Bakel,

    Ditzelfde bericht heb je ook geplaatst op klacht.nl. Wij zullen je bericht dan ook via klacht.nl in behandeling nemen. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    F. van Bakel
    Datum
    Dank je wel, ik hoor graag van jullie!
  3. Auteur
    F. van Bakel
    Datum
    Dank je wel, ik hoor graag van jullie!
  4. Auteur
    F. van Bakel
    Datum
    Ik heb een mailtje gekregen van Bol.com dat ik een ander abonnement heb lopen op karin.smeets@versatel.nl, maar dat is helemaal geen bestaand emailadres???
    Als ik hierop probeer in te loggen lukt dat natuurlijk niet want mijn gebruikelijke wachtwoord pakt hij niet en ik kan dus ook geen nieuw wachtwoord maken want die koppeling loopt via een niet bestaand eamailadres???
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
    Groetjes Karin Smeets en Frans van Bakel
  5. Auteur
    F. van Bakel
    Datum
    Ik heb een mailtje gekregen van Bol.com dat ik een ander abonnement heb lopen op karin.smeets@versatel.nl, maar dat is helemaal geen bestaand emailadres???
    Als ik hierop probeer in te loggen lukt dat natuurlijk niet want mijn gebruikelijke wachtwoord pakt hij niet en ik kan dus ook geen nieuw wachtwoord maken want die koppeling loopt via een niet bestaand eamailadres???
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
    Groetjes Karin Smeets en Frans van Bakel
  6. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste F. van Bakel,

    Zowel afgelopen woensdag als vandaag heb ik je een e-mail gestuurd. Graag ontvang ik daar een reactie op. Zodra ik de opgevraagde informatie heb, kan ik voor je aan de slag.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  7. Auteur
    F. van Bakel
    Datum
    Ik heb een reactie gestuurd zie hier boven!!!! Ik snap er niets van, graag een reactie op mijn antwoord dat het een niet bestaand email adres is
  8. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste F. van Bakel,

    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  9. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F. van Bakel,

    Tot op heden heb ik geen screenshot of bewijs van je ontvangen. Bij deze sluit ik je bericht,

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. van Bakel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sheriva reageert niet op het feit dat ik geen abonnement heb bij karin.smeets@versatel.nl, want het is een niet bestaand emailadres!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?