Klacht Bol.com: account onterecht gesloten

Nascimento

Beste,

Met mijn onderneming ben ik 1 jaar partner van het Bol.com partner platform. Sinds een aantal weken is mijn account gesloten zonder duidelijk reden. Ik kreek enkel twee zaken gemeld. Het eerste geval ging om een product waarbij de productverpakking niet bleek te kloppen en het artikel niet origineel zou zijn.Toen hier foto's van werden gevraagd, kon Bol.com deze niet aanleveren. Verder heb ik nooit een klacht of melding binnen gekregen over dit artikel en door middel van een testmachine kon er aangetoond worden dat het product origineel was. Het tweede geval ging om een verkeerde EAN van een product. Ik verkocht dit product al maanden lang maar het EAN bleek af te wijken. Zover ik me kan herinneren werd dit artikel ook een tijdje door bol.com verkocht. Maar dit is dus als het goed is verboden op het platform van bol.com . Bol.com werkt met 100 beleidspunten en voor het eerste geval hebben ze 80 punten eraf gehaald en voor de 2e case 20 punten. Ik heb ook het gevoel dat Bol.com de grotere webshops voortrekt die ook dezelfde artikelen verkopen. Ik begrijp niet dat een bedrijf als Bol.com zo makkelijk verkopers wegzetten die elk kwartaal 30-40K comissie binnen halen.

Dit waren onze cijfers.

Aantal beoordelingen: 585 (cijfer 8.9)
Omzet: 40.000+ per maand
Klanttevredenheid: 10
Leveringen op tijd: 99%

De klantenservice was altijd uitstekend en klanten kregen bij een defect artikel meteen dezelfde dag van de melding een nieuw artikel toegestuurd.

Ik zou graag willen dat er iemand naar de zaak kan kijken die een hogere management positie heeft bij Bol.com en daarna met een duidelijke oordeel komt die in verhouding staat met de nieuwe regels die de EU vast heeft gesteld voor online platformen.

Helaas wordt er ook niet meer gereageerd op mijn mails.

Ik hoop op een goeie oplossing vanuit Bol.com

MVG

account heropenen, onterechte punten intrekken

Ook een klacht indienen over Bol.com?