Klacht Bol.com: Achteraf betalen, om onduidelijke reden niet mogelijk.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 496725
Gebruiker
Jiska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik betaal al jaren 'achteraf'. Tja door scha en schade wijs geworden zeg maar. Normaliter werkt dat altijd heel goed bij bol.com. Dat is een reden dat ik altijd bij bol.com terug kom. Nu wil ik een kunstkerstboom kopen voor 329 euro. Een flink bedrag. Ik kan 'm ook bij andere leveranciers kopen, maar omdat het achter af betalen bij bol.com altijd zo goed beviel, wil ik 'm graag bij bol.com bestellen. Na contact met de klanterservice te hebben gezocht, krijg ik de melding: "Het aanbieden van 'achteraf betalen' wordt per bestelling automatisch bepaald door het systeem. Bij bestellingen vanuit een ander land dan Nederland of België of waarbij het afleveradres een afhaalpunt is, wordt 'achteraf betalen' in ieder geval niet aangeboden.

Als 'achteraf betalen' niet wordt aangeboden kan het te maken hebben met de inhoud van de bestelling (digitale cadeaubonnen en de meeste elektronica-artikelen kunnen niet achteraf worden betaald), de hoogte van het bedrag van deze bestelling, eerder geplaatste bestellingen en eerdere en openstaande betalingen op jouw account (of adres).

Helaas kan ik hier dus niets voor je in betekenen. Je kunt gebruik maken van de andere betaalmogelijkheden."

Er werd nog even quasi meegedacht, maar al snel werd de chat gewoon gesloten.

tja... een koude douche en een vieze tegenvaller

De oplossing

Ach, ik wil graag een bestelling plaatsen en deze achteraf betalen. En niet in de stress zitten om vooraf een flink bedrag uit te geven terwijl er het product nog niet geleverd is. Maar goed, ik weet niet of deze klacht wat uitmaakt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jiska
Datum
Uiteindelijke oplossing
de reactie is niet juist
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen