Klacht Bol.com: Achtervolging door Accountor Group

Klachtnummer
# 55803
Gebruiker
J. Pelle
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik word achtervolgt door Accountor Group vanwege een volgens Bol.com openstaande faktuur.
Er is echter helemaal geen sprake van openstaande faktuur(ren) bij Bol.com.
Als ik mijn account bij Bol.com open staat daar ook inderdaad vermeld dat er geen openstaande fakturen op mijn naam staan.
Ik heb alle bewijsstukken (bankafschriften) dat mijn bestellingen bij Bol.com netjes zijn voldaan.
Hoe schud ik de achtervolgers van mij af???

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    U ontvangt deze week een inhoudelijke reactie op uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  2. Auteur
    J. Pelle
    Datum
    Ik word nog steeds gestalkt door het incassobureau terwijl Bol.com heeft toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt!
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,U bent per e-mail geïnformeerd over de status van uw melding.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team bol.com
  4. Auteur
    J. Pelle
    Datum
    Bol.com verwijst mij iedere keer naar het incassobureau Accountor. Maar die reageren niet op mijn emails!

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen