Opgelost door Bol.com: Adverteren met voor 2100 besteld morgen in huis

# 172064
Ws

Heb een artikel besteld op zaterdag waarbij geadverteerd werd dat als je zondag voor 2100 zou bestellen dat je het maandag in huis hebt.
Krijg zondagavond een mail dat het artikel klaar voor verzending was en dat het aangeboden was aan PostNL. Ik kijk volgens op de t&t van post NL en ik krijg te zien dat het artikel pas dinsdagavond geleverd wordt????? Heb gelijk weer op de site gekeken of het er echt bijstond en het was nog steeds zo dat als ik het artikel zou bestellen voor 2100 op zondag dan zou ik het maandag ontvangen. Gebeld met bol.com en die zeggen dat zij daar niks aan kunnen doen???? Wel mee adverteren maar niet de afspraak nakomen.
Ben benieuwd of ik hier nog over terug gebeld wordt door bol.com nadat ik dit telefonisch heb aangegeven tijdens het telefoongesprek van zondag.
Mag je wel zo spullen verkopen met een misleidende tekst achter bijnaam je artikelen??

Nakomen afspraken of anders stoppen met het plaatsen van misleidende teksten op de site van voor 2100 besteld volgende dag in huis en vervolgens daar kunnen wij nu niks meer aan doen verkopen door de telefoon

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Levertijd is aangepast

Ws

Ook een klacht indienen over Bol.com?