Opgelost door Bol.com: Adverteren met voor 2100 besteld morgen in huis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172064
Gebruiker
Ws
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een artikel besteld op zaterdag waarbij geadverteerd werd dat als je zondag voor 2100 zou bestellen dat je het maandag in huis hebt.
Krijg zondagavond een mail dat het artikel klaar voor verzending was en dat het aangeboden was aan PostNL. Ik kijk volgens op de t&t van post NL en ik krijg te zien dat het artikel pas dinsdagavond geleverd wordt????? Heb gelijk weer op de site gekeken of het er echt bijstond en het was nog steeds zo dat als ik het artikel zou bestellen voor 2100 op zondag dan zou ik het maandag ontvangen. Gebeld met bol.com en die zeggen dat zij daar niks aan kunnen doen???? Wel mee adverteren maar niet de afspraak nakomen.
Ben benieuwd of ik hier nog over terug gebeld wordt door bol.com nadat ik dit telefonisch heb aangegeven tijdens het telefoongesprek van zondag.
Mag je wel zo spullen verkopen met een misleidende tekst achter bijnaam je artikelen??

De oplossing

Nakomen afspraken of anders stoppen met het plaatsen van misleidende teksten op de site van voor 2100 besteld volgende dag in huis en vervolgens daar kunnen wij nu niks meer aan doen verkopen door de telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ws
    Datum
    Levertijd is aangepast

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ws
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen