Klacht Bol.com: Afgezet door vreemde verkoper op bol.com

Joeri

Ik heb op 13 oktober een bestellng geplaatst bij bol.com welke geleverd zou worden door een derde partij. Nadat een verkeerd product geleverd was, heb ik het advies opgevolgd van bol om het terug te sturen en opnieuw te bestellen. Deze tweede bezorging was weer onjuist en ik heb daarop contact opgenomen met de verkoper die uitermate bot was en met enkele woorden reageerde dat ik het maar weer terug moest sturen. Ik heb een week of vier gewacht met het terugsturen omdat ik niks had teruggehoord.De eerste retour was geleverd bij de verkoper maar deze heeft hij vervolgens geannulleerd.
Ik had er op dat moment geen vertrouwen meer in en heb besloten om hem te houden, en na het openen bleek het om een namaakproduct te gaan. Ondertussen reageert de verkoper niet meer op mijn berichten en heeft hij een tweede parallele webwinkel geopent, schijnbaar om slechte reviews te omzeilen. Deze tweede webwinkel heeft precies dezelfde artikelen, hetzelfde adres en een soortgelijke domme naam.
Het gaat om een persoonlijk verzorgings product en ik ben in totaal 102 euro verloren.

Ik zou graag mijn geld terug willen en mogelijk dat bol deze verkoper aanpakt.

Joeri
    Ik heb ondertussen te horen gekregen van Bol dat ik het, na alle gedane pogingen, het toch maar weer moet proberen op te lossen met de verkoper. Ik heb geprobeerd uit te leggen waaruit bleek dat het om een namaakartikel ging, kreeg ik treiterende en provocerende berichten.

Ik krijg advertenties van bol, ik bestel bij bol en ik betaal bij bol en ik krijg uiteindelijk te maken met een oplichter die er kindeenvoudig mee weg komt en wordt beschermdt door het platform.

Ik heb al meerdere keren aangegeven bij bol dat ik er niet uit kom met de verkoper maar ze hebben nog steeds niet ingegrepen en hebben me nergens in tegemoet gekomen.

Joeri
Mijn retour is na veel moeite uiteindelijk geaccepteerd, maar er komt geen compensatie voor de verkoop van namaakproducten. In het vervolg ga ik wel ergens anders shoppen, bij een bedrijf dat het niet opneemt voor een dropshipper die illegaal namaakproducten verkoopt.

Ook een klacht indienen over Bol.com?