Opgelost door Bol.com: Aifryer opnieuw defect

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 355515
Gebruiker
Tjongejonge
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In dec 2018 philips advance airfryer gekocht. Was defect. Na reparatie erg beschadigd terug gekregen. Omdat er geen oplossing kwam Klachtenkompas ingezet en van bol.com nieuwe gekregen. Deze nieuwe 1x gebruikt en blijkt zelfde defect te hebben. Maandag gebeld, zou binnen 2dgn iets horen. Vandaag vrijdag maar zelf weer gebeld. Hij biedt aan retour te sturen en geld terug. Akkoord. Dan blijkt dat het niet mag omdat ik em 1x gebruikt heb. Bijzonder...je moet em immers toch gebruiken om defect te bemerken? Reparatie ga ik niet mee akkoord, apparaat is immers nieuw én vorige keer kwalijke ervaring. Bol.com wil geen andere oplossing bieden.

De oplossing

Ik wil de airfryer retour sturen en mijn geld terug.
Geen nieuw apparaat meer en geen reparatie.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Tjongejonge
    Datum
    Bedankt, ik hoop op een passende oplossing!
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen klant,

    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tjongejonge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad