Opgelost door Bol.com: Air Miles niet verrekend op factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128869
Gebruiker
CSM
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 engelstalige boeken besteld en Air Miles ingewisseld voor een cadeaubon op deze bestelling.Uit deze bestelling is één boek met factuur zonder Air Miles gestuurd.Het andere boek is vertraagd.Ik heb 2 emails van bol.com gehad die mij vroegen of ik het vertraagde boek wilde annuleren.Daarna heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te vragen over mijn niet verrekend Air Miles.Ze hebben mij verteld dat de Air Miles op het factuur van het tweede (vertraagde) boek zou verrekend worden.Ik heb inmiddels het vertraagde boek geannuleerd.Ik vind het niet correct dat bol.com heeft gekozen om mijn ingewisseld Air Miles op het factuur van de tweede (vertraagd en warschijnlijk niet te leveren) boek hebben gezet en niet op het eerste geleveered factuur Ik vind dat ik zelf als consument recht op heb om de ingewisseld Air Miles op het eerste factuur te krijgen.In feite hebben zij het onmogelijk voor mij om mijn ingewisseled Air Miles op deze bestelling te gebruiken.

De oplossing

Ik wil dat mijn Air Miles op mijn eerste factuur verrekend worden. Ik wil geen cadeaubon op een latere bestelling.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Meneer/Mevrouw, vervelend dat je deze problemen hebt ervaren met je airmiles. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    CSM
    Datum
    Mijn Air Miles zijn eenvoudig ingewisseld voor één cadeaubon op deze bestelling. Jullie mogen niet kiezen op welke artikel uit deze bestelling mijn cadeaubon wordt verrekend. Bovendien, hadden jullie voor gekozen om de twee boeken apart te verzenden. Mijn probleem is niet met Air Miles maar met bol.com voor het niet nakomen van verplichtingen uit de koopovereenkomst door zich de afgesproken prijs niet aan te houden.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Mevrouw,
    Bedankt voor ons prettige telefoongesprek van zojuist. Ik ga mijn best voor u doen en we houden per e-mail contact over een passende oplossing.
    Groet, Kirsten webcare bol.com
  4. Auteur
    CSM
    Datum
    bol.com heeft echt haar best gedaan om alles zo snell mogelijk en naar wens op te lossen. Bedankt bol.com!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CSM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen