Opgelost door Bol.com: Airmiles inwisselen, alles kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40551
Gebruiker
Idebruin
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik wilde weten hoeveel airmiles ik in zou kunnen/moeten leveren bij de aankoop van een bepaald produkt. Je wordt doorgelinkt naar de airmilespagina en moet dan op bevestigen drukken. Met het drukken op bevestigen ben je gelijk je airmiles kwijt aan een cadeaubon die alleen bij Bol.com is in te leveren. Hier wordt vooraf geen melding van gemaakt. Na telefonisch contact en een klacht te hebben ingediend werd dit afgedaan met spijt en begrip maar ze storten de airmiles niet terug. Ik vind dit diefstal van mijn airmiles. Ik heb de bestelling nooit afgerond en wil ook gewoon vrij kunnen beschikken over mijn airmiles die ook nog es minder waard zijn bij bol.com.

De oplossing

terugboeken van de airmiles

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw De Bruin,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  2. Auteur
    Idebruin
    Datum
    Bol.com heeft aangeboden het bedrag van de airmiles te vergoeden en te storten op mijn rekening. Aangezien ik dan 50% inlever op mijn airmiles ben ik hier niet mee akkoord gegaan.
    Uiteindelijk worden de airmiles bij hoge uitzondering teruggeboekt.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw De Bruin,Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en wij zijn blij dat we samen met u tot een oplossing zijn gekomen.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  4. Auteur
    Idebruin
    Datum
    Bol.com heeft inmiddels de airmiles teruggeboekt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Idebruin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen