Klacht Bol.com: airmiles inwisselen bij bol.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 334659
Gebruiker
J.P. Straathof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wilde afgelopen weekend bij Bol.com mijn Kerst- en Sinterklaasinkopen doen. Toen ik wilde bestellen was het opeens niet mogelijk???? Heel vreemd allemaal. Er is nooit een bericht geweest dat dit niet meer mogelijk zou zijn. Had ik dit geweten.... zucht. Ik had juist nog even gewacht met het verzilveren van mijn airmiles. Tot mijn grote verbazing kan ik mijn airmiles (ongeveer 19000) opeens nu niet meer inwisselen bij bol.com. Enige weken geleden was dit nog wel mogelijk. Ik zie op internet dat er nog meerdere klachten zijn. Ik hoop dat er op zeer korte termijn een oplossing geboden kan worden.

De oplossing

mogelijkheid om alsnog inwisselen airmiles voor 1 december

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Wegens onvoorziene omstandigheden kunnen AirMiles niet meer ingewisseld worden bij bol.com. Wij vinden het zelf ook heel vervelend en jammer dat dit niet meer kan. Inwisselen kan nog wel bij de andere partners van AirMiles. Heb je vragen over inwisselen, neem dan contact op met AirMiles. Naar verwachting zal inwisselen bij bol.com in ieder geval tot begin 2019 niet meer mogelijk zijn. Excuses voor ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P. Straathof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen